Ditke62 2010.01.11. 21:05

A kezdetek

Van már egy blogom, minek még egy?

Nos, ez tulajdonképpen nem is blog. Csak mostanában volt egy kis szabadidőm és a neten bogarászva ráakadtam néhány egész jó gastroblogra. Olyanoktól, akik tudnak és szerenek főzni. (Azaz nem olyanok, mint én. Nekem a főzés egy a házimunkák közül: meg kell csinálni.) Viszont ez adta az ötletet, hogy miért ne tárolhatnám én is egy blogon a receptjeimet? Úgyis mindig elkavarodnak és nem találom őket, na meg ide képeket is lehet feltenni, könnyű rendszerezni és így ha főzni kell valamit csak átlapozom és már meg is van az ihlet. Legalábbis most így képzelem :)

A recepek a legritkább esetben saját kreálmányok, többnyire szakácskönyvekből, netről szedegetem őket, aztán kipróbálom és ha ízlik akkor lefotózom és fel fognak kerülni ide. Remélem ez nem sért semmiféle szerzői jogot, ha mégis akkor szóljatok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://holarecept.blog.hu/api/trackback/id/tr621664685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása